Simontheking Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Nu har jag en massa frågor och då tänker ni here we go again! =D 1.Hur skaffar man ett hus 2.Hur köper man möbler till sitt skepp/hus? Jag har ett problem. Jag fick ett skepp med i SWG Jump to lightspeed och jag åkte ut i rymden och gick bort från styr spakarna och titta lite runt och sen när jag vill styra skeppet igen så går det inte.Jag är allstå fast i cyber rymden. Min help search grejj går inte att söka i och jag tänkte sätta mig i pilots chair men han vägrar att sätta sig!! det finns en "Ship promission" grejj som jag inte kan röra. Det är mitt skepp. KANSKE ÄR JAG EN NOOB ELLER SÅ ÄR DET EN BUGG. Vad tror ni? Jag är en smuggler Redigerat 27 April 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 SWG? Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 SWG? Vilket spel? SWG = Star Wars Galaxies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Om ni inte vet, skriv inte. 1.du får titta på bazaaren eller skriv till någon architect (det hette så innan det j*vla NGE KOM OCH FÖRSTÖRDE SPELET!) vet dock inte vad det heter nu. 2.Titta på bazaaren eller skriv till någon som kan göra möbler. ang. ditt problem, om du är tillräckligt nära stolen och du inte kan sätta dig, ta och reporta det så kontaktar någon csr dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Hello, Jag är en New-ELITE på Star Wars Galaxies har spelat det i 3 - 4 år. Du får kolla på de privata bazaarerna också där kan du finna allt möjligt :-). Jag tycker inte om Star Wars Galaxies längre det är för lätt att bli Jedi Master också vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.