wuurds Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 hmm vilket spel tycker ni är bäst ? är metroid prime bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 metroid prime e bra ja och inte lite heller TOP 5 1.Zelda: The windwaker( special verisionen) 2.Resident Evil: Zero 3.Phantasy Star Online Episode 1&2 5.Medal Of Honor: Frontline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 need for speed spelen är mina favosar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 spel som e bra till gamecube:metroid prime,TWW,f-zero gx,MGS the twin snakes,super mario sunshine,SSBM,och nåra till som jag för tillfället inte kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 har alla dom förutom Gx och Twin snakes som jag inte ens har hört ta´las om kan inte du skicka ett Pm och säga vad det handlar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag har dead too rights super smash bros zelda wind waker - ocarina of time - masters quest starfox adventures tony hawks underground dead too rights suger så köp aldrig det ! :angry: :( hehe men vet någon nån hemsida där dom ger reciensioner till gamecube spel?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 är super mario sunshine nått å köpa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 mmm fast när man varavat det finns det inte så mycke att göra och då tröttnar man oftast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Min top 5! 1.Mario Kart:Double Dash 2.The Legend Of Zelda The Wind Waker(har bara lånat det) 3.Mario Party 5 4.Super Smash Bros Melee 5.Soul Calibur II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Top 5 :D 1.tLoZ: tWW 2.1080: Avalanche 3.MK: DD! 4.FIFA 2004 5. SC II 12. Star Wars: Rouge squardon: rouge leader II <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 NHL 2004 är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg