sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 GTA city stories till PC eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Ja, det finns. Men det kanske e bäst att vänta ett tag o köpa det så att priset sjunker lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Nej! GTA liberty city stories finns inte alls till pc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jupp, det finns. Men inte i sverige, det är en annan sak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Vad jag vet så finns LCS inte till pc någonstans, vart isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 I USA tror jag det finns. Eller nåt annat stort land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Om det ska finnas någonstans så är det väll i storbritannien, det är väll där ifrån spelet kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) kolla här ni två.... spelen som kommer från allså det står typ på alla spel made in japan !! jag lovar att det är falska spel!! för amerikanerna var först med spel men då vad jag vet så gjorde japarnena samma men översate till engelska som den förstod engelska osv!! så den finns bara i USA inte i storbritanien! man kan tro att dom är inte falska men de är dom faktist! Redigerat 27 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 hmm som du sa köpa efter klart inte bättre o ladda ner på en gång vem ska betala pengar efter halv år senare när alla redan klarat av. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg