wetwilly Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag är på sunshine autos andra lista över bilar dom vill ha. jag undrar var man får tag på en Sabre och en virgo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponta Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 dom finnns lite överallt på gatorna... Sjjälv har man ju klarat alla..Peaccccccccccccce B) :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag hittade en Virgo på ett ställe där det bara kommer last bilar.Hmm... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag har letat men jag kan inte hitta en sabre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nu är jag på 4:e listan och letar efter en pizza boy den finns inte på pizzerian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Bilarna blir sällsynta när de ä på listan. När man har hittat bilen så finns de överallt. P.S. Pizzaboy står vist vid pizzerian. Den står bara inte altid där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 buhu :D hejsan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg