suna Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Man är inte n00b motsvarande för att man fuskar.. man är n00b motsvarande om man döljer att man fuskar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 suna, då är man über dålig om man fuskar och säger det men itne en n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Alla kallar det olika det var därför jag skrev n00b motsvarande... btw vem har sagt att man måste vara dålig för att fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 suna, det är fegt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Man är en Üb3rUnl33tz0rN00b om man döljer att man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 suna, det är fegt? Mjo, om man möter en fuskare. Dock provade jag att fuska själv en gång (till mohaa). Det var askul :D Fast jag hålller inte på med sånt på fritiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 JA JAG KANSKE ÄR DÅLIG MEN DET BETYDER INTE ATT JAG ÄR NOOT MIN KOMPIS FUSKAR!!! PS: HAN HAR INTE INTERNET SÅ HAN KAN INTE GÅ IN!!! ps igen: tack Suna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Bara för att jag e så snäll så säger jag en fusk sida till : Americas Army · AOE | AOK | AOM · BattleField 1942 · Black Hawk Down · Call of Duty · Counter-Strike · C&C Series · Day Of Defeat . Delta Force 3 · Diablo 2 · Doom · Everquest · FireArms · Freelancer · Ghost Recon · Halo · Jedi Knight Series · King Pin · MOHAA Series · Natural Selection · NeoPets . Prison Tale . Quake 1 - 3 . Ragnarok Online . Rainbow 6 . Raven Shield · Rogue Spear · Rune · RTCW · Rocket Arena 3 · RunEscape · Soldat · Soldier Of Fortune · Soldier Of Fortune 2 · StarCraft . Strike Force . Tactical Ops (UT) . Team Fortress Classic · Tribes · Tribes 2 · Ultima Online · Unreal · Unreal Tournament · Unreal Tournament 2003 · Urban Terror (Q3) · Vietcong · WarCraft 2 · WarCraft 3 sidan url är : http://baycal.no-ip.com/unknowncheats/cs.htm OGC ska det vara om du ska fuska men jag fuskar inte har bara provat på Cs 1.5 där funkar det men vet ej i 1.6 sidan funkar inte. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 :cry: :cry: jag fuskar inte!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni kanske fuskar era noobar! tror ni jag ANVÄNDER dom? vilken idiot skulle gö d??? :evil: :evil: Du e idioten :P Det finns fusk på [ur]www.cheatplanet.com[/url] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 :cry: :cry: jag fuskar inte!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni kanske fuskar era noobar! tror ni jag ANVÄNDER dom? vilken idiot skulle gö d??? :evil: :evil: Du e idioten :P Det finns fusk på www.cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 lägg av! någon moderator snälla lås denna tråden dom är så elaka mot mej!!! föresten är den bästa sidan fuska.se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag körde cs för några dar sen o då gick alla gubbar i tacket :D alltså alla i terroristernas lag hade fuskar o alla hade "flyg" fusket typ så alla Counter Strike Terroristerna förlora ju :D roligt men inte så roligt för CS terroristerna..o alla som körde att folk fuska eller hur?? Eller vad tycker ni om fusk?? På Vanliga Singelspel tycker jag det är okej men inte till Multiplayer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg