gurreb Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Hej. vilken hobby gillar ni mest ?. själv gillar jag datorer och tennis och vad gillar du ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 simmning plus det finns ganska många såna trådar anmäler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Datorer??? lungt datorer.. spelar ca 6-9 timmar per dag.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) extreme-sport, fotboll, innebandy & spel Redigerat 12 Juni 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Datorer. Gillar att läsa också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janna Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag läser tidningen:MIN HÄST. ps.jag e en tjej så tro inte att jag e en nörd. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 allt inom sport och förstås den kära datorn..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag gillar att sitta vid datan men då måste man ju också röra på sig så man inte blir fet.Så jag går i innebandy och ska börja fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Lite allt möjligt. Mest pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag fridyker, kör sm i UV - rugby, Gymmar, gillar att göra hemsidor, UE:ar också det är ass kul att göra sånt i Stockholm, Gör film (Van Junior Festivalen i Stockholm för bästa film är med Mina kompiar och Familjen... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Att vara med min hund Selina (Svart gullig labrador) och att vara vid datorn. Orientering på egen hand också, rätt "boring" att bara springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tja, min roligaste hobby är väl att spela golf med polarna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.