Quicksilver Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Att sova , nintendo och fotboll :D . Sen choklad och gerdas vinbärssaft :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 pingis och data mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Min hobby är att bla forska kring rymden vilket jag finner mycket intressant, spela en hel del, vara med kompisar och spela fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Min största hobby är nog skrivningen. Läser mycket böcker också. Andra hobbys är nog mina djur och datan. Och shoppa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 teckna olika saker,datorn,fotboll och självklart spela rpg spel! va me kompisar också såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.