TheOne Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 jag hjälper gärna till också....det "onda" teamet kanske kan heta...kommer med massa förslag nu...vissa dåliga team hurricane team venom team darkness/dark team earth team cobra team terrible =) team theif/s dom var inge bra tycker jag
Gäst Lexal Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 jag hjälper gärna till också....det "onda" teamet kanske kan heta...kommer med massa förslag nu...vissa dåliga team hurricane team venom team darkness/dark team earth team cobra team terrible =) team theif/s dom var inge bra tycker jag Markerat dom jag tycker är bra.
Aegzor Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Men hallå, inte för att vara dum, men härmar du inte Eric H lite nu?? Men jag kan vara med och hjälpa till om det går bra?
kola_king Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 VENOM! Måste bara vara det! Det var ju skitbra!
flygon Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 jag tycker team cobra, dom kan va gift-typ. Du Lexal hennes team får bli såhär: altaria lvl 44 kingdra lvl 45 dragonite lvl 45 salamence lvl 46 flygon lvl 48 Går det bra? jag behöver en rival. man spelar som ash iallafall. du medion ja vet att ja härmar eric emn ja ska ha en annan handling, en annan rival, en ny region och BARA nya pokemon.
Nami Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Tänkte bara, måste staden man börjar i vara liten? I alla spel börjar man i en liten stad med sitt hus, rivalens hus och ett pokémon lab typ medan resten av städerna är typ stora. Kan man inte börja i en storstad som omväxling? :D Jag tycker som King Kola, det skulle vara lite roligare med förändringar.
kola_king Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Venom betyder ju typ gift, fast jag tror att det är starkare än vanligt. Och så tycker jag det låter coolare, men men, you're the boss.
Aegzor Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 jaa, ok, då är jag väl med då, men jag hoppas att det inte tar lika lång tid som det har tagit för Eric H, men jag förstår att det tar lång tid - med alla Regionerna...
flygon Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 ok då dom får heta team venom. KK:s ideer blir bra, vad ska storstaden man börjar i heta?
flygon Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 regionens namn:... (hitta på nåt) städer: 1.habnom city (startstad)(gym8) 2.steytre town (gym1) 3. drasklo city special:drekka cave 4. mirada city(gym3) 5.fasren town(gym2) 6.uortade city 7. hekster city(gym4) special: Fosster ruins (gym5) 8.purezat town 9.xertek city(gym6) 10. djirty town 11. aura island (gym7) pokemon league:Farsader city
Rekommendera inlägg