kola_king Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Region namn förslag: Randor Kortes Nies Manoro Benko Cater Zezeim Bara hittade på nåt snabbt. Nåt ni gillar? Städernas namn var bra, tyckte bara att Djirty town och Drasklo city såg lite slarviga ut. Kan man inte kalla dem typ Darty town och Draskol city?
flygon Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 ok allt får vara med. det blir zezeim.
flygon Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 va så lite så, men ja behöver starters med utvecklingar.
Aegzor Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Namn på starter's pokémon: Sokojo(eld), Molojo(vatten), Nepaljo(gräs). Ska det bara vara gamla attacker?
Eric_H Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Jag kan gärna hjälpa till! Det gör inget att flygon härmar mej för det här verkar också bli bra! Spelets namn (exempel): Pokémon Limited Pokémon Turqiouse (eller hur turkos nu stavas på engelska) Pokémon Bronze Pokémon Black Pokémon Gray Pokémon WaterBlue (jag menar som FireRed och LeafGreen) Ska det finnas en skog? Har isåfall kommit på en story till den: När Ash går in märker han att något inte står rätt till. Prof.... hade varnat honom för farliga Pokémon men det enda som syns är lite Pokebollar utspridda överallt. Då kommer en kille som kallar sej Alex. Han säger: JIPPIE!!! I have catch all the dangerous Pokémons in this forest! ... Who are you? You are a trainer isn't you? I have found a trainer! I am going to be the best trainer in the world! Så möter man honom. Han har dom här pokemona: (påhittade) Blaroku (Posion,Fighting) lv 15 med attackerna Mega Punch, Toxic, Posion Wave och Hi-Jump-Kick Roudant (Grass, Flying) lv 16 med attackerna Grass Whistle, Leaf Blade, Wing Attack och Fly Dewont (Ground, Steel) lv 18 med attackerna, Dig, Iron Tail, Earthquacke och Meteor Smash. Kommer det med?
Aegzor Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Den var rätt så bra faktist ! Om starter pokémona som jag skrev ska vara med, så kan jag göra utvecklingar och attacker sen också !
Eric_H Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Tack! Håller på att göra en rörlig bild till spelet. Redigerat 29 April 2006 av Eric H
flygon Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Skrivet 29 April 2006 splet ska heta pokemon topaz, och dom pokeona blir bra, kan dufixa bilder?
Gäst Lexal Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 (redigerat) regionens namn:... (hitta på nåt) städer: 1.habnom city (startstad)(gym8) 2.steytre town (gym1) 3. drasklo city special:drekka cave 4. mirada city(gym3) 5.fasren town(gym2) 6.uortade city 7. hekster city(gym4) special: Fosster ruins (gym5) 8.purezat town 9.xertek city(gym6) 10. djirty town 11. aura island (gym7) pokemon league:Farsader city Är det dessa som gäller?Börjar endå. :) Börjar med storien för Steytre Town: När heron kommer in i staden så kommer det en team Venom grunt springande emot heron. Heron blir bortpuffad och grunten springer förbi. När man inte ser grunten mer kommer den en pokemainiac springande till heron. Pokemainiacen säger att han heter Greg (bills motsatts) och att en grunt kom och stal hans Zapsi. (El-pokemon) Han ber heron att leta reda på Zapsi. -En ja / nej ruta kommer upp- Trycker man på: JA: Han säger "Thanks, take this!" -Man får running shoes- NEJ: Han säger "Why not? There is a pokemon gym in this town. I saw the grunt run to it. Erhhhm, Take this i know you need it. -Man får running shoes- Vid gymet: Det står en grunt (inte den som stal Zapsi) vid dörren. När man pratar med han säger han: Go away, kid. It's our bussines. GO! Går man in i huset brevid gymet så är det 3 grunts där inne. De står så här: 1-3 = vilken man möster först. 1= först 3= sist, han som stal zapsi. --3 1--2 När man vinner mot 3 så får man Zapsi. Lämnar man den till Greg får man Ticket. Ticketen ska användas för att åka till nästa stad. (Drasklo City) Bra / dåligt? Redigerat 29 April 2006 av Lexal
Aegzor Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 splet ska heta pokemon topaz, och dom pokeona blir bra, kan dufixa bilder? Menade du att starter-pokémona som jag skrev, ska vara med eller, för då kan jag försöka göra bilder på dom, men jag kan säga att jag inte är något proffs, och jag har bara paint!
Eric_H Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Jag kan göra några fler. Har ändast en nu. Och två legendariska Namn: Spoteleon Typ: Ground,Water Attacker (kommer inte på) När man fångar den är den på lv5 Legendariska: Namn: Waqroel Typ: Flying,Dragon Man fångar den i lv 50 Kön: kille Namn: Waqroil (Waqroel och Waqroil som med Latios Latias) Typ: Flying,Dragon Man fångar den i lv 50 Kön: Tjej
Rekommendera inlägg