Megaklumpen Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Är iPod Nano 2 gig nått bra? Är den värd 2000:- typ?? Är det vanligt "drag and drop" system när man ska lägga in låtar om man har i Windows Media player format?? Det var mina frågor, så kan någon kunnig snälla svara mejj på dem Redigerat 27 April 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Japp, den är värd priset, men jag förstod inte riktigt vad du menade med "drag and pop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Bara 2Gb på den och du betalar 2000:-? Jag köpte mi creative med 20Gb för 2000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Japp, den är värd priset, men jag förstod inte riktigt vad du menade med "drag and pop" med de manar jag om man bara kan markere en låt man har på datan typ å senn bara flytta den till iPoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Nja, du använder iTunes för att lägga in låtar automatiskt, men det är enkelt. Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker om Nano, jag sitter själv på en Mini och föredrar den framför Nano.. Kostar så förbannat mycket med en Nano för det lilla minnet. Men snygg som f*n är den, går inte att neka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 måste jag asså göra alla mina mediaplayerfiler till iTunes filer då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Köp den ändå bara för att den är så sjukt snygg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 måste jag asså göra alla mina mediaplayerfiler till iTunes filer då eller? Mja, du kan inte spela upp .wma men det fixar iTunes automatiskt när du lägger in dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 okejj, vart kan jag gratis få tag på iTunes då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Får du inte en installationsskiva när du köper den som innehåller iTunes ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Får du inte en installationsskiva när du köper den som innehåller iTunes ? Jo det borde man få eftersom jag fick med en till min iPod,dock ingen Nano.Man kan även tanka det på Apples hemsida gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Okejj, jag ska kanske köpa den på måndag eller onsdag tror jag... Vi får se då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.