Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) Jag vill också ha.. Redigerat 28 April 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Vad är det som är så speciellt med ipod egentligen. Har dom bra ljud eller?? För snygga är dom ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 @Tour - dom har bättre ljud än "vanliga" mp3 spelare enligt mig. Snygg design. Klickhjulet är så otroligt skönt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) @Tour - dom har bättre ljud än "vanliga" mp3 spelare enligt mig. Snygg design. Klickhjulet är så otroligt skönt. :) Håller med och dom har mer minne än "normala" mp3 (för det mesta) Redigerat 30 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Nano är het, men jag skulle inte betala 2000:- för 2 gb. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Du kan ju köpa den som är på 4 GB... Den kostar ca 2500 beroende på vart man köper den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du kan ju köpa den som är på 4 GB... Den kostar ca 2500 beroende på vart man köper den... Jag köpte min som är på 5-6 gb för 2100 (antagligen är den billigare nu). Jag är nöjd med den och vill inte ha en nano. Det jag skulle köpa den för vore i så fall hur smal den är, och hur lite plats den tar. Men priset är ändå inte värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Man kan ju ladda ner itunes oxå :D du får automatiskt med Quicktime player , det måste du ha för itunes , en nackdel tycker jag.... http://www.apple.com/se/itunes/ Redigerat 5 Maj 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 om du ska köpa en 4 gb kan du lika gärna köpa en Video 30gb istället. runt 3200, kolla pricerunner för att få bästa pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Dom har ju för sjutton färgskärm o allt, fatta o titta på simpsons i MP3:n, de e skönt desseutom har dom ju kalender, spel, stoppur ja va sjutton som helst har dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag tycker inte att dom e värda 2000 för 2gig, de e ju inte ett skit jämfört med video och 30gb för 3200 :S. själv har jag en iPod Video, 0wn4g3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag köpte en Nano för 2000. Det var värt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.