Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag fick halo julen 2003... jag kör det forfarande. Det börjar bli sönderspelat för ibland hänger skiten sig när man ska ladda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Aja baja inte dubbel posta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Sorry men det får ju inte bli några missförstånd! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Sorry men det får ju inte bli några missförstånd! ;) Det har du ju rätt i :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Nej förresten jag fick det sommarn 2003 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag fick mitt 2002. jag började gå in på forumet för att få veta mer om cs som är mitt senaste spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Varför skriver du här? Det var en onödig tråd sa du ju nyss... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 du rodde mig att inte skriva på mina trådar nyss :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Skitsamma, åter till ämnet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 okydoky jag tog bara emnet som var högst upp :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag fick mitt julen 2003 med två spel. (halo och midtown madness 3) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 HUr långt har du kommit på Halo? Jag har klarat det helt... men jag har haft det i mer än ett år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg