Twix Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) jag klarade det på åtta dagar!! men jag spelade det rätt ofta då. min favorit bana äär den dära första snöbanan, vad den nu heter. gillar mest shootgun och bansheen. ( flygplanet ) :D Redigerat 3 Februari 2004 av Twix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Oke. ja jag föredrar Snipern och Needlern. 2 goa vapen i en oslagbar kombo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag fick mitt julen 2003. Med 2 kontroller och 3 spel (Halo, MM3 och Brute Force.) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Snygg avatar du Har Philip_idlund. Masterchief äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Snygg avatar du Har Philip_idlund. Masterchief äger Sjysst. Masterchief Äger stort. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Japp du har rätt. Vad tycker du om min då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Din är steget snyggare! ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Men vad tycker ni om min Master Chief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Den är också bra men hade jag varit du så hade jag nog gjort den lite mindre så att man såg mer av master chiefs manliga leende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Den är också bra men hade jag varit du så hade jag nog gjort den lite mindre så att man såg mer av master chiefs manliga leende Håller med! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har det här blivit en avatar tråd helt plötsligt? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har det här blivit en avatar tråd helt plötsligt? :ph34r: Ta det lugnt! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg