Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Visste du att min bild inte ens är dator animerad utan tecknad? Det är lättare att se om u ser hela. Tiita nogahttp://upl.mine.nu/uplfolders/upload7/Halo2_chief.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Visste du att min bild inte ens är dator animerad utan tecknad? Det är lättare att se om u ser hela. Tiita nogahttp://upl.mine.nu/uplfolders/upload7/Halo2_chief.jpg Läcker bild! ;) ;) ;) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Japp den är rätt cool det är därifrån jag har tatt min snygga avatar! Också sen har jag förgyllt den i Photoshop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Japp den är rätt cool det är därifrån jag har tatt min snygga avatar! Också sen har jag förgyllt den i Photoshop Grymtttttttttttttttttttt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Japp helt oslagbart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Japp helt oslagbart :D Tror du Halo 2 är mycket bättre en 1:an :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Njaa jag hoppas det blir lite bättre än ettan. Fast ettan är ju Skitbra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Njaa jag hoppas det blir lite bättre än ettan. Fast ettan är ju Skitbra... Ja!men man klarar ut 1:an ganska lätt förutom på Legendary. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ja men när jag bara nöjes spelar kör jag mest på Herioc och Legendary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hopps! Heroic felstavat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox_R_Style Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Fick mitt Julafton 2002 Av storebror, 20 -då. Det kostade då ca. 4000.- (SEK). Innan hade jag lånat hans box hela Sommaren o Hösten som han haft sen släppet i Sverige 14Mars 2002. Har nu 19st Spel. DVD-kit med Fjärr. 5,1 Technigs Dolby Digital S. Link kabel. 6 Handk. varav 4 Orginal Stora, 1 strl S, o en sladdlös från Logitech. Är på väg o köpa Ratt m pedaler + LIVE set. Bokxen är kopplad till min "32 Widescreen Panasonic TV. Ibland är brorsan nere och har då med sig en "SANYO" Projektor då blir det 100 Tum" = =) !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Herrej*vlar vad prylar du har! :blink: ... Ett xbox kostade 2500 Julen 2002... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg