Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vad ska du med 6 kontroller till :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Om mankör lan och någon behöver låna... Dessutom kan Kontroller bli dåliga med tiden... Jag hade lånat en extra handkontroll av en granne, men den var lite lustig för man går sakta med den. Men vad f*n gör jag sen??? Jo jag lämnar tillbaka fel kontroll och får därför nu dras med en sölig kontroll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Om mankör lan och någon behöver låna... Dessutom kan Kontroller bli dåliga med tiden... Jag hade lånat en extra handkontroll av en granne, men den var lite lustig för man går sakta med den. Men vad f*n gör jag sen??? Jo jag lämnar tillbaka fel kontroll och får därför nu dras med en sölig kontroll! Synd! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Njaa...Spelar jag Halo kan jag ju köra med D-paden för den är det inget fel på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det har du rätt i ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Du har Halo va? har du klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja jag har Halo. Jag klarade ut det på 3 dagar efter att jag fick det! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det tog väl nån vecka för mig på easy... Pinsamt nog fastnade jag på Silent Cartographer...Har du Klarat det helt på Legendary? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Nej! Men har klarat dom flesta banorna. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vilka har du kvar att klara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 The maw, Two betreyals och Keyes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ta hem någon kompis och kör Cooperative... En feg taktik då är att den ena står rätt långt bak och den andra springer fram och offrar sig hela tiden. För man kommer ju fram igen efter en stund. Du det finns 2 buggar i början på Keyes om du visste det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg