Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja jag ska ta hem en kompis men nästan igen är bra på Halo av dom förutom 1 men vi är nästan aldrig. Ja jag vet att det finns 2 buggar på keyes. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jaja men öva upp dom då. Men det går faktiskt lättare om man är 2 även om den ena är kass :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det har du rätt i! :lol: Vilka vapen tycker du är bäst? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 JAg tycker att Snipern är riktigt bra! Fast den funkar ju inte på the flood... Needlern är go som s*tan. Inget är bättre än att springa mot en elite och Peppra upp tjugo skott i han och sen lyssna till 20 exploderande nålar... Haglet är skitbra att döda Flood med, Den kör jag rätt mycket med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag gillar Snipern från lågnt avstånd och Hagelbussan är totalt grym :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Pistolen är go att döda grunts med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vilket Fordon gillar du mest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Bansheen tror jag...Warthogen har jag tröttnat lite på...det är alltid jag som kör den när jag spelar cooperative... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag måste också alltid köra Warthogen på cooperactive. När jag är med vänner så¨att säga. Bansheen är ganska rolig och Scorpion är så seg! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Seg och seg... Jag och en kompis har lyckats slå en volt med den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Den är kanske inte så seg men den är inte snabbare än Dom andra. Scorpion är lite såligt därför medhjälparna man har på den dörr mycket lättare än med andra fordon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Japp... Dom hoppar ju inte av ens om fiender slänger en Plasmagranat på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg