Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vilken är den bästa granaten då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Frag granat tar nog mest men plasma granaten fastnar ju...svår fråga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag tycker Plasma granten. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Olika från gång till gång för min del... Plasma granaterna kanman ju inte valla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 kassler, du som verkar så bra på å slå voltar å sånt med scorpions...har du lyckats få upp en warthog på taket på blood gulch? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Olika från gång till gång för min del... Plasma granaterna kanman ju inte valla... Vilken är snyggast av färgernaman kan välja på Halo? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Svarar på båda frågorna nu Trunks: Jepp det har jag...Jag så en bild på internet var det någon kille som fått upp båda scorpionsen, 2 warthogar och fyra ghostar.Hur??? Fille: Svart är snyggast men jag kör med Gray och Sage. Jag har 2 gubbar på det Kassler och Omega_Nisze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Svarar på båda frågorna nu Trunks: Jepp det har jag...Jag så en bild på internet var det någon kille som fått upp båda scorpionsen, 2 warthogar och fyra ghostar.Hur??? Fille: Svart är snyggast men jag kör med Gray och Sage. Jag har 2 gubbar på det Kassler och Omega_Nisze Jag gillar mest Sage! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja den är rätt grym. ett tag körde jag med Cobalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Dåligt att man inte kan ha andra färger på Campaign Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Njaaaa..det hade varit skojigare om man kunnat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det kan jag hålla med om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg