Alyricsa Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4D4M Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Kan ni sluta säga att 360 suger vad är det för fel på 360 då? Ni kan ta o hålla käften f*n nästan bättre än ps3 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Förlåt för att jag skrev dumt om 360 :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 min xbox går inte att köra mer varför!? :huh: jag har aldrig hört talats om att linux gör datorer operativsystem kanske men f*n inte datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 är så j*vla trött på omogna små j*vlar som springer runt och skriver nått dom inte ens vet nått om, man repar skivan om man lyfter den men inte om man nuddar den. om tre små röda lampor blinkar där du sätter på konsollen, har du fått the three lights of doom=du kommer dö om sju dagar, nä skoja lämna in den till en återförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 min xbox går inte att köra mer varför!? :huh: Det är ingen här inne som vet var det är för fel och inte någon som kan hjälpa dig att laga det heller. <_< Kontakta Supporten dem vet vad som ska göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 jo antingen är det överhettning eller så har dina kretkort, cpat, det finns endel saker man kan göra men alla måste du plocka isär din Xbox för att göra, plus att den kan gå ännu mer sönder/ mer problem i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 jo antingen är det överhettning eller så har dina kretkort, cpat, det finns endel saker man kan göra men alla måste du plocka isär din Xbox för att göra, plus att den kan gå ännu mer sönder/ mer problem i framtiden. ... Ja Precis! <_< Alltså är det säkrast att lämna in den till en auktoriserad verkstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.