HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jaha nu fattar jag!! jag har nog inte fattat riktigt vad han menar innan http://smilies.jeeptalk.org/contrib/owen/council.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ehm, det var han som startade inlägget och han ville ha tips om spel så han vill gärna inte bli tipsad om vad han redan har? Precis! <_< fasst har tänkt på att köpa Eternal Darkness e det nåt bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Super Smash bros melee,Mario Party 5,Metal Gear solid 2(när det kommer),Mario Party 4,Mario Kart:Double Dash,NHL 2004,Metroid Prime,The legend of Zelda the wind waker. ??det kommer inget metal gear solid 2 till GC!du menar nog metal gear solid the twin snakes....remaken av ettan!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nån som vet när pokemon colosseum kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 den fins redan FAST I JAPAN.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 metroid prime 2 verkar fett kolla på www.gametrailers.com och se mp 2 gametrailer det är bästa grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 köp ett FF:CC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Om du ska köpa nåt Mario Party,köp 4:an. Mitt nästa blir i alla fall James Bond Everything or Nothing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg