sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag undrar om det finns simpsons spel eller inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 The Simpsons Hit and Run eller vad det nu hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jaa det gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ja, det finns "The Simpsons - Hit and Run" och så finns det "The Simpsons - Road Rage", men det spelet är inte till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Finns ju gamla spel som "bart's nightmare" mfl också Men jag tror faktiskt att det är gamla snes spel som jag slängt in på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 har hit n run det är askul , har det dock på xbox :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 det finns jätte många game boy spel som man kan spela på datorn om man söker på emulatos och simpsons roms eller något sånnt i google. road rage är typ ett skjtar spel till något. hit änd run är faktiskt ganske roligt. nästan som gta fast inte så mycket våld och mer homer :cool: :D :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Simpson Hit&Run askul.Jag brukar ta plow king eller Duff truck och mosa polisbilar när man är på Hit&Run läget :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 JA, det finns måpnga simpsons spel men vet bara inte namnen på dom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.