Gäst QuikSilver Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Tja! Just nu sitter jag vid min windows 98:a. Jag skulle vilja hanågon typ av messenger, men dom nya versionerna tar typ 1 timme att ta ner på den här :P Så jag undrar om det finns Windows messenger att tanka ner någonstans, vet ni kan ni ju skriva här. Citera
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 bättre att ha XP men du kan bara ladda ner msn messenger 7.0 faktist! Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Jag har en XP, men jag kör på en 98:a just nu! Och jag orkar inte sitta och ladda ner dom nyaste.. Windows Messenger Eller någon äldre version av MSN går bra om ni kan någon Citera
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Men du måste ju inte nödvändigtvis ladda ner det, du kan ju kopiera msn om du har en nyare dator och lägga in det på usb-minne/mp3 och föra över det till W98'an Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Det har jag inte tänkt på! Tack för det, ska testa senare. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.