DDDD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Nädu, skulle de klä sig som ett vanligt hårdrocksband så skulle nog de få lite mer respekt. Det är snäppet till extremt töntigt att klä sig på det viset. jag gillar också hårdrock men för det måste man inte tycka att sånna b-låtar är bra, förresten e det inte riktig hårdrock <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch Vad har det med saken ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch DOM SJUNGER SÅ PÅ EN LÅT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) *Blizzey, jag visste det redan... Men vad har det med saken att göra?! Redigerat 2 Juni 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 *Blizzey, jag visste det redan... Men vad har det med saken?! @förlåt da....@om det har med saken att göra....det skiter jag i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag tycker inte att Lordi förtjänade att vinna, de sjöng dålig och deras maskar var inte fina. tråd låses: Anledning uratning :P ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag tycker inte att Lordi förtjänade att vinna, de sjöng dålig och deras maskar var inte fina. tråd låses: Anledning uratning :P ? du har ju ingen musik smak --ok alla tycker väl olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Klart alla tycker olika, och folk har rätt till en åsikt. Jag tycker personligen det är mycket bråk i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Klart alla tycker olika, och folk har rätt till en åsikt. Jag tycker personligen det är mycket bråk i den här tråden. joo det håller jag med om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch Ja Lordi är väl helt ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch mm det är dom deathrockare är dom jag diggar dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg