Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ska Jag köpa Gamoboy sp eller den vanliga gamboy advace ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag tycker du ska köpa gbasp för det har inbyggd lampa.Och det kostar 200 kr mer tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 JAG HAR GBASP. MAN KAN SPELA UNDER EN FILT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lätt Gba SP :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lätt GBA. Den är skönare att hålla i också har den bredare bild. BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) GBA SP :) Redigerat 4 Februari 2004 av GOLDEN MAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag tycker dom borde göra en sp forum men det vore kanske onädigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har GBA och tycker att SP är bättre men jag har ej råd att köpa en.... Men om du inte har råd med en SP så kan du ju köpa en vanlig... Och skärmarna är lika stora.. Har spelat på båda sorterna! GBA är skönast att hålla i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Tobias The King, riktigt onödigt. Du är varnad. Redigerat 5 Februari 2004 av Ytterman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker dom borde göra en sp forum men det vore kanske onädigt :huh:det är LÖNT det finns ju inte äns gbasp spel än! men det kanske kommer! <_< :huh:men jag har gba och en lampa till gba men det är störigt för att lampan är ivägen hela tiden! så köp gbaSP!!! Redigerat 6 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 GBASP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg