razziel93 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag ahr för mig att man ser hundarna på kartan men jag gör inte det varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 eh! :blink: de måste du kunna om du hittat dom innan du vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 fel forum, pröva att läsa i pokemon forumet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 men ska man gå till då game boy advance eller sen på pokemon??!?!? konstigt!=? :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 men ajg gick till dom ock så stack dom men jag ser dom inte på min karta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 om man säger så så e dom snabba ! för mig brukar det funka så här: man ska aldrig kolla vart dom är ! sen efter du har gåt runt möter du en av dom i alla fall!! men annars är du på den andra sidan av världen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ehh Nintendogs ? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 eh! what u mean!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag ser dom fortfarande inte var är bästa att gå runt för att möta dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 gå till 8 staden leta där nere vid gräset så kanske du hittar dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 använg maw repel och gå i gräset uppe vid lakes of rage eller vad det heter elr går du vid svaga pokemon med repel det var så jag fångade alla hundarna :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ja har fångat utan master boll utan repel osv! aslätt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg