timpalimpa4 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Vilken film är läskigast som du har sett? Och data spel? Min läskigaste är nog "Jeepers Creepers 1 och 2" lite läskiga :D Spel är F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus... Läskigaste spelet var nog kanske... Time Spliters nånting det kommer massa Zoombies... Hatar dom verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Det läsgigaste spelet jag spelat är lungt Undying och jag har spelat FEAR men det var ju inte läskigt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 spel: silent hill film: exorsisten begynnelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Film: Iors film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Ok... Jag ändrar no F.E.A.R för nu har jag spelat Quake 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Det leskigaste filmen jag har sett är nale puh jag skoja jag har sett monga leskiga filmer men jag vet inte vilken som är leskigast. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Film: The Ring Spel: FEAR eller "We don't go to Ravenholm" på Half-Life 2 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Film: The ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Ett läskigt spel vet jag inte, men en läskig film är The Grudge. Redigerat 29 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Har inte spelat något jätteläskigt spel men det läskigaste måste nog vara AVP2 när man lirar som human. Film: Teletubbies i snön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Film: Exorcisten Spel: FEAR nog för att det inte var nå läskigt men läskigaste. Brunhilde: lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.