Sherikan Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Läser inte så mycket manga men kollar på anime. Såg naruto movie igår. Följer bleach och Fate/stay night. Kollar på the Melancholy of Haruhi Suzumiya ibland också. ^^ Och ja.. Hellsing är också bra. ^___^
Gäst QuikSilver Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Läser ingen Manga nuförtiden.. Men jag läste lite Dragon Ball förr.
Megaklumpen Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Bara lite upplysningar... Manga e sånnt man läser i en bok eller tidning, när man kollar på det så heter de Anime <_<... å dessutom bryter dennna mot §1.13... men ja kollar lite på anime å då kollar jag på Naruto
LiQuiDe Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Naruto och One Piece e dom bästa... :P (tycker jag då....)
WiFiGamer Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 har läst love hina(helt okej serie) jo visst hel okej.. Den ägligt snuskig ju... Tråd: Jag läser DB, Astro boy, Conan, One piese lite naruto(fattar ingenting men läser den ändå)
Rekommendera inlägg