ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Project Dolphin var ett ganska coolt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Enligt mig så brukar namnen var bättre innan Nintendo byter namnen till ett officiellt namn. Fast Nintendo Revolution skulle inte ha fungerat att ha som ett namn i fall Nintendo gör fler konsoler i framtiden. Men "Wii", jag håller med Gold Pidgey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nintendo Revolution är ett ganska coolt namn som Nintendo kan spara och använda framöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag tycker att Wii var ett bra namnbyte. jag läste i en tidning att Nintendo tackar dom som först tyckte att Wii var ett dåligt namn & sedan ändrat sig när Nintendo förklarat vad det betydet & varför dom bytte namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Vad betydde det då? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 wii kan uttalas på alla språk och wii = we = gemensamt. nåttsånt va de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Vad betydde det då? :o Willy's International Intern-Thing? :P Hittade på nått:P Men Wii låter dåligt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg