Gäst Elite Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Som sagt, namnet spelar ju ingen större roll. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Som sagt, namnet spelar ju ingen större roll. ;) Exakt! Men nu är det nintendo det handlar om, alla ska vara negativa (utom vissa då). Hade playstation bytt namn till "Killermachine 3000" hade nog inte lika många brytt sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Som sagt, namnet spelar ju ingen större roll. ;) jag hade skrattat :P men Nintendo vågar iaf och det är bra för utvecklingen, sedan att det är billigt är ju bara + Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det är inget fint namn men å andra sidan spelare namnet inte någon roll i det stora hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det är inget fint namn men å andra sidan spelare namnet inte någon roll i det stora hela. hur vackert låter krysslåda då? eller spelstation. Nintendo är Nintendo hela tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 det är ju lätt att stava och så tar det inte så lång tid att skriva wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Tycker Wii låter så fult, jag tycker dom borde ha haft kvar "Revolution" eftersom det låter ju mycket bättre. Reklam och reklam, det ska låta bra också tycker jag. Wii låter fult. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker att Nintendo Revulotion är mycket bättre namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag förknippar Wii med Pee Wee, som jag förknippar med att pissa = pisskonsoll. Duh.. ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag förknippar Wii med Pee Wee, som jag förknippar med att pissa = pisskonsoll. Duh.. ;/ Så om jag säger "We should go to the school" Förknippar du "we" med pee wee efter som we och wii uttalas likadant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag förknippar bokstavskombinationen Wii med det, ja. Smaka på ordet, och glöm inte att det är två i:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag förknippar bokstavskombinationen Wii med det, ja. Smaka på ordet, och glöm inte att det är två i:n. Trodde du syftade på uttalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg