SonyPSP Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Hej på er alla Runescape nördar! jag har gjort en guide till privat server och jag funderar på att sälja den till högst bjudande START BUD: 50k Lite info om privat server: Privat server är som vanliga runescape men man kan träna alla members grejerna utan att betala och du kan få grejer. (Jag fick dragon scimytar efter en timmes thiveing. Det är väldigt roligt och väldigt anvendbart till exempel för att kolla hur det är att vara member osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 menar du en guide hur man gör en privat server.......HAHAHAHAHAHA :D :D :lol: :lol: då hittade jag en sida där man kan göra en privat server till RS GRATIS de du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Stämmer de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worfox Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 aaa www.runestatus.net hehe det är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 eller här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Onödig tråd. *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg