eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 så nu är det klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Jag har laddat ner och installerat min fast jag hittar den inte :wacko: Lite hjälp tack! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Det borde komma upp en ikon på skrivbordet.. det gjorde de för mig i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Så men den där saken som ska va där uppe är där nere för mig.. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Så men den där saken som ska va där uppe är där nere för mig.. :wacko:Det var det för mig också men jag fick hjälp av razec, man ska höger klicka på den och sen på fliken positoning sen ändrar man bara på den som det står bottom på till top Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Ok tack men hur lägger man till saker som t.ex. msn på den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Ok tack men hur lägger man till saker som t.ex. msn på den då? Drar bara upp msn ikonen i menyn,sen gör man tvärt om man vill ta bort nån ikon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Okej, tack för hjälpen! Här är min! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Här ska då min vara om det inte blir Några fel... Alienware Alien FTW :Pwtf....snott min personliga bild och satt den som avatar :P ska nog också ladda ner det temat. ugh..ska typ ta en halvtimme...jippie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 så här ser mitt ut nu http://img519.imageshack.us/img519/4854/namelestc1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Såhär ser min ut nu! Redigerat 20 Februari 2008 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 http://www.workingart.se/misc/fz3d/fz3d_1920x1080.jpg Det är min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg