eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 tagit med mobilkamera :P prisa fläsket där numa numa! :D w00t? Vad f*n snackar du om? lol Och vad har det med denna tråden att göra? det är numa numa Vart? Jag fattar inte heller vad han menade med det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 nuvarandeSoet kvinna <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag är inte ubuntare längre. Fick utbrott på Wine för att det inte funkade så som jag ville. >: ( http://data.fuskbugg.se/skalman01/-------------------------------------------Untitled-1.jpg Min polare har den där saken som du har längst upp asså texten istället för ikonerna, vart kan man fixa det? skicka gärna privat medelande ;) Tackar Wacko ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Det kallas Foobar tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Det kallas Foobar tror jag.Då tror du fel. Foobar är en mediaspelare för Windows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 tagit med mobilkamera :P prisa fläsket där numa numa! :D w00t? Vad f*n snackar du om? lol Och vad har det med denna tråden att göra? det är numa numa Vart? Jag fattar inte heller vad han menade med det... låten heter numa numa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag är inte ubuntare längre. Fick utbrott på Wine för att det inte funkade så som jag ville. >: ( http://data.fuskbugg.se/skalman01/-------------------------------------------Untitled-1.jpg Min polare har den där saken som du har längst upp asså texten istället för ikonerna, vart kan man fixa det? skicka gärna privat medelande ;) Tackar Wacko ;) Jag använder Rocketdock. Ikonerna vet jag inte, några fick jag av en kompis, några gjorde jag själv. (Han skickade med en .psd man skulle använda.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) edit: nvm Redigerat 5 Augusti 2008 av Amo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Det kallas Foobar tror jag.Då tror du fel. Foobar är en mediaspelare för Windows. kk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Skulle chansa på att man skaffar text till alla iconer sen går man och byter på iconerna så det blir en text istället för icon, kan dock kunna vara lättare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) nytt: Redigerat 6 Augusti 2008 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg