Hedman Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag behöver hjälp att hitta delarna från artifact tempel: elder: nature: warrior: chozo: och spirit: skriv gärna om ni vet dom elr nån av dom snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Gå in i start i spelet dvs in i artifact o där står det vägen till alla delar om jag inte minns fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Gå in i start i spelet dvs in i artifact o där står det vägen till alla delar om jag inte minns fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 orka spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 men ååååååå det har jag redan gjort det står bara gåtor elr nåt var man hittar dom :angry: då vet man ju inte var dom är <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 håller med det e bara gåtor som e förb****t svårt att klura ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg