Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Är på den grejjen där (dålig på o förklara) där man ska döda en " BLACK DRAGON " (eller nått sånt..) , men den är på lvl 8. Min prins ( Arthas lr va han heter :D) är på lvl 3. Och min " armé " har dött :) Haha. Hur ska man döda den? Den flyger, prinsen kan ju inte döda flygande saker. Hjälp! :)

Hoppas ni förstår vad jag menar.. Började spela igår, så jag har ingen aning om vilken bana det är eller så..

:medieval:

( draken på bilden ska dödas, men hur..? )

Och en sak till, hur bygger man Barracks o Farm's ? >:D

Och hur tränar man 6 footmens ? :P

DRAKE.bmp

Redigerat av Yerni
Skrivet

jag ser att du är ny!!!! :evil:  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag. det förstod man..

lol @ Romeo ser du inte och förstår du inte att det är Wc3? det är du som blir ägd.

Skrivet
jag ser att du är ny!!!!  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag.  det förstod man   
:P det e inte bara world of warcraft forum utan alla warcraft spelen :P men jag e på typ samma drake men när jag gör armeer o ska dödaden så dör jag hela tiden ps. jag e bara lvl 4 :(
Skrivet
jag ser att du är ny!!!!  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag.  det förstod man   
:P det e inte bara world of warcraft forum utan alla warcraft spelen :P men jag e på typ samma drake men när jag gör armeer o ska dödaden så dör jag hela tiden ps. jag e bara lvl 4 :(

skaffa fler trupper och healare och lvla din hjälte om det går.

• Skapa ny...