flygon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 du har aldrig tänkt på att skriva nåt annat än en rubrik va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Men....? jag skrev ju! :blink: aja, såhär skrev jag men det kom inte fram då: "Jag har 4 st pokemon och jag vill gärna ha någon mer, här är dom som jag har nu: Arcanine Lv 99 Delcatty Lv 99 Latias Lv 98 Blastoise Lv 80 Det var dom, men vilken pokemon tycker ni jag ska ha mer?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ampharos och en meganium,sceptile eller nån annan gräs-typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Hm.. okej :P ska fundera på saken :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Hur kan man få en Meganium på FR/LG R/S ?? utan AR eller GS eller NC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Hm... Vet inte riktigt, men jag får mina från Pokemon Colosseum... Man kan ju också få från Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 aa när man har fångat alla pokemon...får man ju välja... ^_^ tråkigt att man inte kan byta från crystal/silver/guld till ruby/saphire/emerald då kunde man haft Mew... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Aa :zzz: det e lite synd... men dom kanske gör ett spel som Crystal fast med bättre grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ja men man kan ju inte få Mew på crystla det är ju Röd/Blå som man byter över dit...men om man skulle kunna få det skulle dom nog tagit bort den buggen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maximus93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag tycker du borde lägga in meganium och tyranitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Som Flygon sa: En Ampharos och en bra Grass-Pokemon. Och jag såg nånstans där det stod att man kunde byta över en Pokémon från G/S/C till Pokémon Stadium 1 eller 2, till Colosseum och sist till R/S/FR/LG/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Nu är mitt team såhär: Arcanine Lv 100 Delcatty Lv 100 Latias Lv 100 Blastoise Lv 82 Sen så ska jag nog lägga in Tyranitar när jag får honom på Colosseum, och jag håller på att träna upp Meganium där. Fast jag funderar på om jag kanske ska ha en Raichu, jag har tröttnat lite på Ampharos. Men jag kanske inte behöver en blixt eftersom både Latias och Delcatty kan Thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg