Overraild Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Okej, då behöver du nog ingen Electric-Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lexal Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Golem, Hitmon......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Som Flygon sa: En Ampharos och en bra Grass-Pokemon. Och jag såg nånstans där det stod att man kunde byta över en Pokémon från G/S/C till Pokémon Stadium 1 eller 2, till Colosseum och sist till R/S/FR/LG/E. men det var ett skämt...tror jag i alla fall...för man kan väl inte byta från nintendo 64 till Gamecube...? :blink: eller...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Njae, vet inte riktigt.... Kan man inte skicka Pokemon från datan till Colosseum på TV:n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Va!? Det har jag aldrig hört talas om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Nej, det kan man inte. Teamet: Lägg in Metagross och någon Fighting. Alla dina Pokemon ser ut att ha Special-attacker, så skaffa fysiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Machamp är bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hitmonlee,hitmonchan lr hitmontop är också bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jaa... Men Delcatty har ju lärt sig lite blandade attacker.. Delcatty: Assist, Blizzard, Double-Edge (Stavning) och Thunder Latias: Ice Beam, Thunder, Recover och Pshysic (Stavning) Sen kan ju Arcanine bara Eld attacker typ: Overheat, Flamethrower, Take Down, Hyper Beam. Sen kommer jag inte ihåg Blastoise attacker men det är i alla fall Vatten och Normal attacker. Vet inte riktigt om jag vill ha en Fighting typ direkt, (Är tjej så jag vill mest ha söta :P) Men jag ska definitivt (stavning) fundera på era förslag! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 den här ska du ha :D runkbulle :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Spamma inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Blizzey sluta då! du tycker ju Pokemon e töntigt, du är bara töntig själv när du håller på så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg