Filiandor Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Hur hittar man gamla trådar som man gjort ?!?!?! Jag har gjort en på webbspel som handla nått om massa online multiplayer gratis spel som jag hade skrivit upp. det var en väldigt lång lista. Skulle vilja kolla några sidor som jag skrivit upp! Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Gå in på din presentation och sedan "Sök medlemmens ämnen", där kan du leta upp din tråd. http://forum.fuska.se/Vilka_Gratis_Online_Spel-t52837.html Redigerat 29 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Som sagt kan du klicka där i din presentation som PontarN säger. Men om du vet med dig att du har många sådana sidor med ämnen kan du lika gärna fylla i så att alla ämnen genom tiderna visas på underforumet där din tråd ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 okej tack så mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 är det inte olaglit att skriva om sina egna trådar och fråga om dom försvunnit! eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Och varför skulle det vara olagligt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är det inte olaglit att skriva om sina egna trådar och fråga om dom försvunnit! eller? Det är skillnad på regler och lagar. ;) Vad jag vet så är det inte tillåtet att bumpa trådar som är väldigt gamla och nerlaggda. Särskilt inte om du har skrivit senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 man kan också leta sina trådar om man t.ex vet att man har nån tråd i Allmänt forumet så kan man gå in på forumet scrolla ner och klicka på "trådar jag har startat" sen klickar man på utför och så ser man alla man har gjort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.