ELF Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag har stött på ett väldigt konstigt problem. Jag har gjort om några MP3 låtar på min MP3 spelare så att de ska ta mindre plats, men när jag jämförde original med de omgjorda låtarna så var dom omgjorda större. Jag har både försämrat bit hastigheten och frekvensen på låtarna. Men lustigt nog så blir de inte mindre än original låtarna. Jag använder Goldwave. Kan det vara något som Goldwave gör som inte märks? För låtarna tar ju inte mer plats om man försämrar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Pröva med Audiograbber och försök formatera om Mp3 till .wma, då blir dom en tredjedel mindre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 mm gö så kanske det går! eller så läger du ihop dom, på nåt sät så dom blir större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 .wma formatet är alltid bäst i storlek, tar minst plats. Eller måste du ha formatet .mp3 till din spelare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) det nog är det bästa att göra! Redigerat 29 April 2006 av shadowearth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag måste ha .MP3 till min MP3-spelare. Går inte mad .wma till denna :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.