battle_for_pow Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 när jag spelade guld i början av spelet så hade jag typ 13pokemon på boxen sen när jag skulle ta ut och använda dom var alla borta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Grymt synd...Men sånt får man stå ut med.Själv har jjag inte utsatts för någon bugg,men min kmps golduck på 100 raderades när han skulle klana den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jaha... så går det ibland när man försöker fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Men den som försöker fuska får skylla sig själv!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 något av mitt har aldrig försvunnigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 En liten mini-bugg: När jag skulle klona en granbull till min kompis så hette klonen ingenting, det stod varken bokstäver, tecken eller siffror. Knäppt o_o' Och detta är nog ingen bugg men ändå: Min kompis mötte suicune på Gold men lyckades inte fånga den. Sen mötte han entei och den hade fullt liv. Sen provade han en great-ball på den och han lyckades fånga den. Jag blir otroligt galet avundsjuk :cry: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hmm... vilket spel klonade du din Granbull på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hmm... vilket spel klonade du din Granbull på? Gold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 På crystal är det vanligt med kloningsbuggar.Ojojoj!!En shiny sucune!!Den skule jag vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erik e Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag får inga buggar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 På crystal är det vanligt med kloningsbuggar.Ojojoj!!En shiny sucune!!Den skule jag vilja ha. Det var ingen Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 På crystal är det vanligt med kloningsbuggar.Ojojoj!!En shiny sucune!!Den skule jag vilja ha. Nä, det var ingen Shiny som Dark_Zebra sa, man kan möta Suicune vild (bara en Suicune som flyr hela tiden) i gräset på gold (jag vet inte om det gäller silver med) typ som man möter Entei och Raikou i crystal. Man kan också möta Entei och Raikou i gold, det gäller samma sak som Suicune, asså den flyr hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg