agiyr Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jaha,jag visste att man kunde möta de 3 och att de flyr,om du undrar så går det på silver också. Man när du sa suciune på guld så trodde jag att det var en guldfärgad sucuine.Och det är shiny. Och det är ju inte fel med att möta dem.Jag har mött alla,suciune är sälsyntast. Misuppfattning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ok, men BTT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ja! Nu kom jag ihåg en bugg! I början på mitt ruby så mötte jag en grön Maville(vet inte hur det stavas) Och det var ingen shiny. För att shiny maville är lila, gul som shiny. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 När jag skulle hämta ett egg så stog gubben där inne!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 umberon små buggar när jag spel sapphire och klarat pokemonligan så började jakten efer latias jag letade och letade och så möte jag en latios :blink: jag fånga den och forsate leta efer latias(om han nu skulle finnas kvar)och det gorde han så jag fick både latias och latois Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 En bugg,ett sånt jack skulle jag vilja ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ja det var kull :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vem fångade du med MB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ingen jag anväde mean look och fånga båda med repel ball :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Du menar repat ball,vad har du master ball till då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Du menar repat ball,vad har du master ball till då? hade den som sovenir har inte fångat nån med den.har presis mixtrat rekård med min kompis nu ska jag åka till shoutern island hoppas latios är kvar Redigerat 22 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ja :cool: ! När man möter de i southen,kan de fly tull hoeen då,eller är det som med tex kyogre!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg