rinosaur Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 okej! tackar! finns frodo merry pippin medmera med där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 samlar på chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 okej! tackar! finns frodo merry pippin medmera med där?? Japp, fast jag tror inte att hoberna är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 smalar på dark elf har en arme på typ 2100 point hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Frodo är bra, för han har massa speciella regler för att han är ringbärare, Merry och Pippin, är inte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag samlar på tror det är empier :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 warhamer är väll med i warcraft3 förutom lord of the rings och war 40 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Just nu är det lite blöandat så jag skulle gärna vilja ha lite tips om vilka jag ska börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 cocos jag tyker att du ska börja med emipier dom är bra tykcer jag :new_squarewink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Just nu är det lite blöandat så jag skulle gärna vilja ha lite tips om vilka jag ska börja med Nej du cocos gör inte som min lillebrorsa Simon säger. Börja samla på ORCS&GOBLINS.De rockar kungligt, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 kan nån förklara va "warhammer" är för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 det är små plast figurer som man ska måla och lima fast vapen sen kan man spela med dom det är jette roligt :new_bigcrowd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.