Snake_16 Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag har Windows home och jag vill ha Windows Pro. Jag har skiva med Windows Pro ,hur ska jag instalera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Sätta i skivan och följa instruktionerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Behöver jag avistalera Windows Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Sätta i skivan och följa instruktionerna ? japp.dessutom så tror jag att du får en formatering gratis på vägen o´kså som måste utföras fast jag är itne helt säker, bara tror det. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Så man behöver inte avinstalera Windows Home,kommer alla mina spel och program finnas också på Windows Pro?Hur lång tid tar det för att instalera?Är det svårt att instalera den? Redigerat 30 April 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ja om du inte förstör på något sätt eller formaterar om den av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ok då,tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Så man behöver inte avinstalera Windows Home,kommer alla mina spel och program finnas också på Windows Pro?Hur lång tid tar det för att instalera?Är det svårt att instalera den? Det tar en ____ lång tid att installera det. Men det beror ju förstås på vilken dator man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 bränn ner filerna som du vill ha på skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hur av instalerar jag Windows Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Jaa... Få se... Det är väl bara att köra i den nya CD skivan, så avinstalleras det andra? I andra fall får du formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.