xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 hur gör man för att spara alla inställningar på datorn text mus snabbhet osv. och framför allt föt att ta reda på lösen ord. har outlook med automatisk inloggning så när man kollar vad lösenordet är så står det bara: ******* någon som vet hur man ska göra för att ta reda på vad **** betyder? :huh: Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 ja men jag kaninte det jag känner en som vet men han är inte hemma just nu sorry. Citera
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 hur gör man för att spara alla inställningar på datorn text mus snabbhet osv. och framför allt föt att ta reda på lösen ord. har outlook med automatisk inloggning så när man kollar vad lösenordet är så står det bara: ******* någon som vet hur man ska göra för att ta reda på vad **** betyder? :huh: Det är så för att inte alla ska se vilket lösenord det är, så det är omöjligt (tror jag) att veta vad det betyder om man inte kan lösenordet förstås. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.