Eric_H Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Jag ska nu ha min första Poketunering på MSN. Några som vill delta? Ni vet säkert hur det går till. Det börjar klockan 3 imorn. Skicka ett hotmail meddelande till mej. [email protected] Där ska ni skriva vilka attacker och vilka pokemons ni ska ha. Första striden är Flygon VS Megani. Ni säger vilken attack eran Pokémon ska ta. Ni kan exempel säga: Flygon ta en Trippel Dragon Claw! Det betyder tre attacker på raken. Ett exempel på en match: ... säger: Typhlotion ta en Earthquacke! ...2 kanske säger då: Medicham ta Detect! Dommaren (jag): Typhlotion skuter iväg en Earthquacke men i sista stund tar Medicham en Detect och skyddar sej. Det var ett exempel. Redigerat 30 April 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag är med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Vadå? tyvärr vet jag inte alls hur det går till... orkar någon förklara? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag vill gärna vara med, vilken dag är det då ? PS.då får du vara inne på msn lite oftare oxo DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Klockan 3 idag. Om 20 minuter snart alltså. Skynda er att kontakta mej på Hotmail och skriva vilka Pokémon och vilka attacker. Max en starter. Om ni inte hinner idag så blir det klockan 3 imorgon istället. OBS! Bara tre pokemon i ditt team. Redigerat 30 April 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag är med, det blir imorrn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Bra. Men några fler måsta vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jepp, men ingen va ute så ja och medion hade en träningsmatch. Kom igen, om snooze gör en turnering vill alla va med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jaa, om man hinner kör anu så ^^ Jaa, om man hinner kör anu så ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Vi kör imorn klockan 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vill också va med hörni! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Ok. Du får köra mot medion efter första matchen. Kolla in matcherna som är före. Jannejan ska köra mot nästa som vill vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg