Gäst Lexal Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Mailat dig Eric. Ska jag adda din msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 men hur menar du att man ska vara med? :huh: :huh: :huh: för ja kommer att vina ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag kan va me men jag har inte allas msn... :( skriv järna upp dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 nog ska ja va me! :D men ja kan inte maila! :( men fattar själv vad du inte menar? om du menar att först vi ska maila sen adda dig eller hur ? förklara lite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Du ska maila mej och säga vilka pokemons du ska ha och vilka attacker. Jannejan får köra mot Lexal. Jag har sett ditt meddelande Lexal men man får bara ha 3 pokemons. Dom som vill vara med måste maila mej och skriva vilka pokemons dom vill ha och vilka attacker. Jag vet redan vilka flygon ska ha. Redigerat 1 Maj 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lexal Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Du ska maila mej och säga vilka pokemons du ska ha och vilka attacker. Jannejan får köra mot Lexal. Jag har sett ditt meddelande Lexal men man får bara ha 3 pokemons. Dom som vill vara med måste maila mej och skriva vilka pokemons dom vill ha och vilka attacker. Jag vet redan vilka flygon ska ha. Kk.Mailar dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Shadowearth: Var inte kaxig nu! Du är ingen spåman. Du vet inte om du kommer att vinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 matchen mellan mig och Megani är avgjord, jag vann. om lexal dök upp på matchen mellan han och Medion vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag är väldigt sugen på att vara med, det låter väldigt roligt, men ingen har förklarat för mej hur allt går till! :huh: :cry: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ingen kan anmälla sej mer nu. medion och Jacx ska ha sista matchen. Sen är det final mellan flygon och medion eller jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 mm lexal dök inte upp eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lexal Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 mm lexal dök inte upp eller? Nej det kunde jag inte.Som jag skrev i Erics pm, Jag kan inte vara inne på datorn 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg