Overraild Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Får inte jag vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag är väldigt sugen på att vara med, det låter väldigt roligt, men ingen har förklarat för mej hur allt går till! :huh: :cry: :zzz: Ingen som vill det? eller orkar inte? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Netbattle>det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 JJ: Tyvvär har du ingen motståndare + att det inte blev någonting av tuneringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ok ska du anmäla tråden nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Troligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 MEN GUD VAD TÖNTIGT NI ÄR JU RICKTIGA POKEMON TÖNTAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) Om du tycker att Pokémon är töntigt, varför är du här då? Det är bara att dra åt skogen!! Och vi är INGA töntar!! :angry: Redigerat 4 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 JJ: EXAKT!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ha ha!Blizzey du stavade fel :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murre_cool Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 MEN GUD VAD TÖNTIGT NI ÄR JU RICKTIGA POKEMON TÖNTAR du skriver ju massa pokemon trådar hela tiden i gameboy!så sluta ljug nu! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 MEN GUD VAD TÖNTIGT NI ÄR JU RICKTIGA POKEMON TÖNTAR men det jag menar är att det ni pratar om nu det var lite töntigt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg