Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vilken är den snyggaste pokemonen på crystal jag tycker lugia den är läcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vad troode du BLASTOISE så klart han e snygg! och grym e han! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 han är väll också :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ja han e :cool: men blastoise är ändå min favo eller electrode fö han e assnabb speed! :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 a men nu handlar det inte om vilken speed dom har det handlar om vilken som är snyggast ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag tycker typloshion lr hur han stavas e snyggast sen så ser han så lugn och cool ut också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Sneasel! "petar på användarnamn" Min favoritpoke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 §1.13 skaffa omröstningskort för att göra såna här trådar. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg