Justusett Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Vill ni ha en person som gillar att vara längst bak i ledet och smyga in skott mellan sina vännar in i fiendens nylle? JAA DÅ VAR DET DAGS ATT RAKRYTERA MIG TILL ERT KLAN! Men jag måste veta hur bra ni e ^^ om ni vill rekrytera mig... Ni ska gärna spela pcw o sånt! Det e ingen mening med att spela på pub servers... Redigerat 30 April 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 va haru för skill noob medel or elit. medel noob eller medel skill ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag är närmare elite än noob... Men det är långt kvar innan jag är elite, jag använder mkt awp o sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är typ lite halv elite eller i närheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 och jag fattar såklart inte ett smack vad alla förkortningar betyder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 eeeeh? lås tråden behövs inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg