Gäst newnameguy Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har WinAmp 1.52 Pro eller vad det hette, men när jag kör en låt i den så visas inte now playing i msn. Jag har ställt in msn så det tar emot den, men hur gör jag med WinAmp för att den ska visa att jag lynnsar på en låt i msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kryssa för plugin-programmet till msn i winamp kanske, har inte winamp så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Du måste ladda ner ett speciellt program om det ska synas när du har i winamp. Kan fråga min bror. Han har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Och vem är din bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Om det inte funkar med WinAmp, kan du testa med Windows Media Player, för dom har ochså ett plug in program till Msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.