megapoint Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Rayqaza tycker jag e bra för du kan lära hon/han thunderbolt bäst i hundra :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Nej, det är inte försvaret som avgör skadan på sig själv. Det är hur mycket attacken skadar på motståndaren. Jag VET, men jag skrev inte det heller. Jag skrev att han svimmar lättare. Jag tycker att Lanturn är bra, och Zapdos, Jolteon och kanske Raichu. Bara för att han lär sig Surf. Men det är på Netbattle, och vanliga spelare får slita som i h*lvete för att få det.(1499 Pokemon på Pokemon Box) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men han ville ju inte ha legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 just det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 tackför tipsen, men jag har redan en!!! Min lilla pikachu!!! :cool: :cool: :evil: :evil: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Men gud vad guligt :lol: :P föresten överdriv inte med "smilisar". Redigerat 5 Maj 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Nej,overdriv inte med smileysar. Det ser bara fult ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 lessen, jag älskar bara min lilla pikachu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 tycker mest att du borde använda en taliow i lv. 30 (swellow) super efkt på braly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Electabuzz (kan endast bytas från FireRed), Manetric (routen till vänster om bärmästarenshus), Lanturn (utveckla Chinchou. Du hittar den på MT.Pyre), Ampharos (fånga Mareep i safari zone och utveckla den), Raichu/Pikachu med Volt Tackle (fånga en pikachu i safari zonen. Den ska hålla i en Light Ball. Hitta sen en till pikachu och para dom två i dagiset. Ur ägget kommer Pichu med volt tackle. Utveckla den), Jolteon (kan endast bytas från FireRed/LeafGreen) King_Gohma: Sluta spamma! Redigerat 8 Maj 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 sorry :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Eric H: Surskit utvecklas inte till Lanturn, den utvecklas till Masquerian. Chinchou däremot, utvecklas till Lanturn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg