Respekt_cube Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag vill bara höra GC spel här. :P Jag undrar vad folk igentligen tycker är bäst och vilka spel som håller. jag har dom "orginella" spelen. jag tycker att Mario kart Dubble dash är det absoluta spelet. jag kan spela det med hela min familj och alla min polare kan spela det och skratta. och jag kan fortfarande spela det efter Ca:3år? jag skulle vilja ge Mariokart DB 5 utav 5 5/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 nee! de finns fet roligare spel en mari kart db <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 ja mario kart är inte det bästa men ett bra spel det får 3 av 5 :P själv tycker jag FIFA street(2 eller 1) är roligt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Mario Kart Double Dash skulle jag nog ha givit 4,5/5. Det är ett väldigt roligt spel som man kan spela en väldigt lång tid. Till exempel Time Trial och försöker slå bättre tider eller tävla mot andra spelare om den bästa tiden. För övrigt är Mario Party 7 ett mycket bra spel. Speciellt Deluxe Mode.... Ett mode där man kan köra 8 styckna.... 2 styckna på vardera kontroll... Skapligt kul.... Sedan är det ett väldigt långt spel, dvs det tar tid att klara ut... och sen finns det ju en massa rekord som man kan slå... Jag ger det 4/5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 SSBM vad annars det är ett evighets spel man kan spela och ha roligt hur länge som helst, annars är ToS och FE:Radience väldigt bra spel. SSBM 4.5/5 ToS 5/5 FE:R 4.5/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Oj, jag glömde att nämna Super Smash Bros Melee. Det bästa spelet någonsin, och ett evighetsspel.... 5/5 klart,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 ToS 5/5 MGS: TTS: 4/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg